Welpen (Dinsdag)

De Welpen op de dinsdag zijn jongens en meisjes van 7 tot 11 jaar. Net als Mowgli (de hoofdrol speler uit het Jungleboek) beleven ze spannende avonturen, en doen een hoop leuke Scouting activiteiten zoals:

– Vuur stoken,
– Vlotten bouwen,
– Koken,
– Grote bos-, water-, en pleinspellen,
– En nog veel meer…

De Welpen hebben één maal per jaar in de winter (samen met de Zaterdag-welpen) een weekendkamp en in de zomer één groot zomerkamp van een week.

De Welpen draaien op dinsdagavond van 18.30 tot 20.00 uur. Momenteel hebben we een wachtlijst. Wanneer je je aanmeldt kom je dus op de wachtlijst te staan. Maar zodra er een plekje vrij is nemen wij contact met je op en mag je bij de Welpen komen kijken.

Heb je interesse? Neem dan contact op met Marijke van Goch (tel: 06-38972943, e-mail: welpen@scouting-zaltbommel.nl).

Wil je je aanmelden? Stuur dan een mailtje naar aanmelden@scouting-zaltbommel.nl.

De contributie bedraagt € 30,- per kwartaal.