Steun Scouting

Om Scouting toegankelijk te houden proberen wij als groep natuurlijk om met een zo’n klein mogelijk budget zo veel mogelijk voor onze leden te kunnen doen. Nu is het natuurlijk niet mogelijk om alles low budget te doen. Op spelmaterialen zoals tenten, touwen, boten en pionierpalen materialen bijvoorbeeld willen wij in verband met de veiligheid natuurlijk niet op besparen. Maar er zijn verschillende materialen waar dit wel mogelijk is.

Materialen die wel handig zijn voor Scouting, maar niet direct noodzakelijk zijn en waar wij misschien ook wel gratis tweedehands via ouders of kennissen aan kunnen komen.
Op deze pagina vind u een overzicht van dit soort materialen. Mocht u een of meerdere items van deze lijst over hebben, hier zelf geen gebruik meer van maken en deze aan Scouting zou willen doneren neem dan contact op met Scouting via het e-mail adres info@scouting-zaltbommel.nl

• Waterkoker
  • Percolator of professioneel koffiezet apparaat
  • Verkleedspullen (verkleedkleren, pruiken, hoeden e.d.)
  • Wandel GPS-en
  • Computer monitoren (TFT scherm)