Wachtlijst

Gezien het groeiende interesse in Scouting hanteren sommige speltakken een wachtlijst.

Momenteel hanteren de volgende speltakken een wachtlijst:

• Welpen (dinsdag)
  • Welpen (zaterdag)

Op deze pagina vind u meer informatie over wachtlijsten en hoe hiermee gehandeld wordt.

Hoe zet ik mijn kind op de wachtlijst?
U kunt uw kind op de wachtlijst plaatsen door (liefst via de e-mail) contact op te nemen met de leiding van de desbetreffende speltak. Graag ontvangen wij de volgende informatie:

– Naam van het kind
– Geboortedatum
– Adresgegevens
– Telefoon
– Eventuele opmerkingen

Het plaatsen van uw kind op de wachtlijst kost u niets en is volledig vrijblijvend.

Wanneer is mijn kind aan de beurt?
Het is lastig te zeggen wanneer iemand op de wachtlijst aan de beurt zal zijn. Dit heeft allemaal te maken met de grootte van de wachtlijst, het aantal leden die overvliegen naar een (oudere) speltak, hoeveel kinderen er van de jongere speltak overvliegen naar deze speltak en het aantal leden dat stopt met Scouting.

Over het algemeen vind de inloop en het overvliegen plaats aan het begin van het nieuwe seizoen (medio augustus/september na de zomervakantie).

Als uw kind aan de beurt is wordt er contact met u opgenomen en wordt uw kind uitgenodigd om een 3-tal keer (gratis) te komen kijken bij de speltak. Als hij het leuk vind mag hij direct blijven, zo niet dan wordt uw kind van de wachtlijst gehaald en maken we een ander kind blij.

Kan mijn kind al eerder komen kijken of Scouting iets is?
Bij de speltakken die een wachtlijst hanteren mag uw kind pas komen kijken als hij volgens de wachtlijst aan de beurt is; eerder niet. Het is namelijk leuker voor uw kind dat als hij het leuk vind dat hij er ook direct bij mag komen als dat hij nog een (onbepaalde) tijd moet wachten.

Mocht u verder nog vragen hebben, neem dan contact op met de desbetreffende leiding.